Thanks voor de info, efkes op de website van t bedrijf wezen kijken maar 1200 € is heel wat anders dan de prijs van de poelie die ik voor ogen had maar natuurlijk voor wat hoort wat. Anderzijds kan ik van geen motor garantie meer genieten gezien ik net de 100.000 km voorbij ben.
Enigzins off topic, T is ook niet aangewezen om het vermogen te gaan opdrijven met men actueel probleem dat echter wel snel te verhelpen is. Heb achteraan nieuwe banden laten leggen van de juiste maat, juiste snelheidsindex en een toch wel goed B label voor eigenschappen op nat wegdek enz.............. Blijkt in praktijk een ramp te zijn. Kan bij nat wegdek ( dus nog niet eens flauwe regenval laat staan stort regen ) aan niet meer dan 30 km/uur een rotonde op rijden of de wagen staat zo goed als gedraaid. Heb dit nog nooit meegemaakt. De wagen hield zelfs op nat redelijk goed baan met de versleten (1.6 mm ) Goodyear F1 banden in tegenstelling tot deze MAXIMUS M 1 afkomstig van het Duitse PNEUSONLINE. Deze willen de banden wel omwisselen ..............voor hetzelfde merk. Ik stelde voor om om te ruilen mits opleg voor Goodyears F 1 maar dat kan niet. Als toppunt zie ik nu dat op die banden zelf het teken M+S staat = Mud en Snow ???????????!!!!!! LEVENSGEVAARLIJK en absolute afrader althans zeker voor een SLK R171
Inderdaad , heb mijn les geleerd, op banden bezuinig je niet. Blijkbaar is achterwielaandrijving hier toch een stuk gevoeliger aan want in het verleden nooit problemen gehad met " goedkopere/minder gekende merken zoals Marangano"
Heb de zaak ondertussen in de handen van van ECC gegeven .
ECC is een soort Test aankoop/verbruikersorganisatie verdediging over de grenzen heen. Want dat toegekende label klopt niet en M+S al helemaal niet .Ik laat wel weten wat hier van komt!