Aangezien wij vlak bij Duitsland wonen hebben wij onze 350 in onderhoud bij een dealer vlak over de grens. Daar was het probleem met de lekke nokkenasmagneten bekend. De meest linkse van de vier stekkers (van voren gezien) was nat, de tweede van links vochtig en beide rechter waren droog. Helaas geen coulance vanuit Stuttgart of van de dealer zelf. Bij onze SLK zijn de vier nokkenasmagneten vervangen en vier oliestopkabels geplaatst. De kabels waren aan de kant van het motormanagement gelukkig nog droog.
Helaas blijkt ook nu weer dat de Nederlandse dealer niet per definitie de beste keus is voor het onderhoud! Het probleem is over het hele forum bekend én bij de dealers aan de oostkant.
Af en toe kijken op het duitse forum helpt het beste en met die info naar de dealer! Echter voor €92,50 per uur ex BTW vind ik wél dat de dealer ALLES zou moeten weten van de SLK én dat er capabel en enthousiast personeel moet lopen
Ik heb mijne 1 x weggebracht naar de dealer maar die wist ook van veel dingen niets af... Sindsdien doe ik het onderhoud zelf met hulp van een garage om de hoek.