.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Mooi, niet mooi. Geslaagd?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 19.01.2007 um 22:11 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 19.01.2007 um 22:14 Uhr ]



road-ster schrieb:

0-100km/u is leuk maar belangrijker zijn de tussensprints dus de tijd die nodig is om snel en veilig in te kunnen halen.
En daar heb je een vlakke koppelkromme voor nodig die over een breed toerengebied constant blijft.

Ik vind de 0-100 tijd doorgaans al een goede indicatie voor de tussensprints. Maar dat is iets waar ik ook altijd wel naar kijk ja. En daar is deze pagina vaak zo prettig/handig voor:
http://www.zeperfs.com/
Maar als je een beetje weet waar het max. koppel ligt en wat de pk/gewichtsverhouding is kom je al een heel eind.

Maar je slaat de spijker op zijn kop als je hebt over dat je veel geld zou moeten neerleggen voor zoiets t.o.v. de SLK, terwijl je er voor je gevoel eigenlijk alleen maar op achteruit gaat. Daarom vind ik de SLK als totaalplaatje erg interessant, in ieder geval als mooi 2e-hands exemplaar. Maargoed das het hele idee van 2e-hands of in ieder geval oudere spulletjes he. Het schrijft af,... maar als er goed mee omgegaan is, is het dan na 5 jaar minder? Rijdt het er minder om? Nope. En als je even zoekt is hij visueel ook niet of nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Daarom koop ik maar niet nieuw, en zoek liever een mooi (dealer)-exemplaar waar een leuke kop af is met weinig km's. Heb je ook vaak een half jaar of een jaar garantie. Nou, dan heb je doorgaans toch alle gekkigheidjes er wel uit hoor, zo niet kun je hem beter na een jaar maar gewoon wegdoen en had je pech Gedaan met 106 en swift, al zie ik dat echt niet als pechgevalletjes,... in ieder geval de swift niet. Nooit zo blij geweest als met de aankoop van die 2. Tis alleen wat jaartjes oud, veel km's en jongetjes-scheurwerk. Die willen vaak niet 100% in nieuwstaat verkeren helaas

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 19.01.2007 um 22:50 Uhr   
Het is vaak het totaalplaatje wat een auto aantrekkelijk maakt en de SLK is zeer veelzijdig en bovendien nog zuinig ook!!!

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 19.01.2007 um 23:14 Uhr   
Ik zag trouwens een advertentie van een verzekeringsmaatschappij waarin jonge sportauto's zoals de BMW Z3, de SLK en de Boxster als ik me niet vergis tegen een scherpe premie verzekerd kon worden mits er niet meer dan 12000km per jaar mee gereden werd.

De vraag is natuurlijk of hij dan ook niet binnen moet staan?

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 19.01.2007 um 23:19 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 19.01.2007 um 23:22 Uhr ]

Ik zat zelf te denken of het misschien niet gewoon beter is de SLK WA+ te doen,... maar volgens mij kan dat nieteens bij mijn verzekering en is het alleen of WA of casco. Dat was destijds met de 306cab al zo geloof ik. Dat stukje eigen-schuld-schade kost je meer dan de helft van het totaal bij een casco verzekering. In mijn geval scheelt dat bij de SLK al gauw zo'n 800 euro/jr.
Maargoed, als het niet kan houdt het sowieso al op. En ach,... nog ehh slechts een half jaartje wachten en ik zit weer een no-claim tredetje hoger (als het goed is ).

Heb de 206 WA+, en betaal daarvoor slechts 440 ofzo. De SLK is iets van rond de 1600! Haha echt schandalig en niet echt in verhouding vind ik. Want het is wel meer auto, maar 4x zoveel vind ik zeker niet

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 19.01.2007 um 23:25 Uhr   


ESELKA schrieb:

Ik zat zelf te denken of het misschien niet gewoon beter is de SLK WA+ te doen,... maar volgens mij kan dat nieteens bij mijn verzekering en is het alleen of WA of casco. Dat was destijds met de 306cab al zo geloof ik. Dat stukje eigen-schuld-schade kost je meer dan de helft van het totaal bij een casco verzekering. In mijn geval scheelt dat bij de SLK al gauw zo'n 800 euro/jr.
Maargoed, als het niet kan houdt het sowieso al op. En ach,... nog ehh slechts een half jaartje wachten en ik zit weer een no-claim tredetje hoger (als het goed is ).

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**


Ik vind dat een grote post de verzekering.....800 euro is serieus geld daar kan je hem een assyst-B voor geven!!!
Mischien ga ik hem wel collectief laten verzekeren bij de zaak.....

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 19.01.2007 um 23:29 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 19.01.2007 um 23:32 Uhr ]

Tjah wat dacht je van 2000/jr Net weer wat serieuzer
Ik kan wel janken,... HIJ MOET ER UIT dat geldverslindende onding!
Zit nog een B-assyst aan te komen ook met 2 nieuwe bandjes achter over (ruim) een maand... aackkk

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 19.01.2007 um 23:36 Uhr   


ESELKA schrieb:

<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 19.01.2007 um 23:32 Uhr ]</font>

Tjah wat dacht je van 2000/jr Net weer wat serieuzer
Ik kan wel janken,... HIJ MOET ER UIT dat geldverslindende onding!
Zit nog een B-assyst aan te komen ook met 2 nieuwe bandjes achter over (ruim) een maand... aackkk

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**


Anders ga je er een krantenwijk bij lopen........

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 20.01.2007 um 20:03 Uhr   


slkalimero schrieb:

<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von slkalimero am 19.01.2007 um 16:51 Uhr ]</font>

De nieuwe Volvo C30. Een soort Audi A3, maar dan lelijker;


Vind Volvo altijd wel mooie auto's maken waar je eerst altijd een poosje aan moet wennen. Was met de 70 en de 80 ook.
Net als met goede muziek, klinkt ook niet altijd direct goed maar als je het een paar keer beluisterd heb ga je het mooi vinden en waarderen dat is met de Volvo ook zo, zal het met de C30 denk ik ook wel zo gaan. Denk dat het ee nsucces gaat worden.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 19.02.2007 um 19:33 Uhr   
Mercedes-Benz heeft bevestigd dat er een open versie komt van de SLR. Die moet klaarstaan voor de zomer van 2008.

Om de Mercedes SLR, die sinds 2003 in productie is, in de schijnwerpers te houden, brengt Mercedes nieuwe varianten uit van de supersportauto. Dat is onlangs begonnen met de speciale 722 Edition die onder meer wat meer vermogen heeft dan een standaard exemplaar: 650 pk in plaats van 626 pk. Met succes want de beperkte oplage van dit model is al helemaal uitverkocht.

De volgende stap is een open versie van de SLR. Die is niet helemaal onbekend want de concept car die voorafging aan de SLR, was ook een cabriolet. Behalve dat de auto er werkelijk komt, heeft Mercedes geen nadere details vrijgegeven over de SLR Roadster. Wellicht wil Mercedes proberen de snelste open auto neer te zetten. Dan moet er nog flink wat werk worden verricht. De Pagani Zonda F haalt namelijk 345 km/u terwijl een SLR ophoudt bij 334 km/u. De 772 Edition voegt daar maar 3 km/u extra aan toe. De ingenieurs bij McLaren in het Engelse Woking, waar de SLR wordt gebouwd hebben dus nog een aardige uitdaging.

   

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 21.08.2007 um 10:57 Uhr   
Citroën toont op de IAA in Frankfurt een studiemodel voor een cabrioletversie van de nieuwe C5. Denk het showgedeelte weg en de normale C5 blijft over.

Bij de Citroën C5 Airscape is luxe het codewoord. De auto biedt een volwaardige plek aan vier personen en da’s zeldzaam bij open auto’s. Voor een cabriolet in het D-segement moeten we kijken naar de duurdere merken zoals Audi en BMW. Niet echt het territorrium van ’vechtmerk’ Citroën.
Wie de cabrioletconstructie en de showmodel-opsmuk even wegdenkt, ziet al de huis-tuin-en-keuken C5, zoals Citroën die binnenkort uitbrengt. De Airscape is voorzien van de 208 pk sterke 2,7-liter V6 HDI. Die heeft het UrbanHybrid-systeem aan boord wat wil zeggen dat hij beschikt over Start-Stop-technologie en remenergie kan hergebruiken. Ook is het Snow Motion systeem aan boord dat bij gladheid zorgt dat alle vier de wielen voldoende grip hebben.

Het dak van de C5 Airscape is geheel opgetrokken uit koolstofvezel en bekleed met stof. Zo heeft het coupé-cabriodak de uitstraling van een klassieke softtop. Het voorste deel van het dak is doorzichtig zodat het lijkt alsof de voorruit er in doorloopt. In de praktijk zorgt het voor een bijzonder licht interieur.


   

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1192
Mitglieder:    7
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.421.754

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm