.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Is de liefde voor SLK over ???
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 26.06.2005 um 23:06 Uhr   


rene schrieb:
Hallo lieve Forumvrienden
Wat is er hier aan de hand??
Zijn jullie computers kapot?
Is de ADSL aansluiting naar z'n grootje?
Hebben jullie je SLK verkocht?
Zijn jullie allemaal met elkaar op vakantie?
Zijn jullie dag en nacht aan het werk of rijden jullie dag en nacht "oben ohne"' door de omgeving?



Het heeft even geduurd, maar ik ben ook weer boven water hoor! Na mijn vakantie in mei heb ik het echt ongelofelijk druk gehad op mijn werk en ook privé had ik zoveel financiële, juridische en administratieve klussen af te werken dat ik mezelf niet toestond lekker urenlang op het MBSLK-forum te gaan surfen. Dus heb ik me er maar helemaal verre van gehouden om het risico te vermijden dat ik me er niet meer van los zou kunnen rukken. Momenteel heb ik iets meer lucht en vanavond heb ik lekker besteed aan het bijlezen van de inzendingen op het NL-forum sinds half mei. Tot mijn vreugde heb ik ontdekt dat er ook weer wat nieuwe leden in de FV zijn bij gekomen

In de tussentijd is het al vele malen schitterend cabrioweer geweest en heb ik met volle teugen kunnen genieten van het "uit je dak gaan" gevoel! Aangezien ik mijn SLK voor woon-werkverkeer gebruik verheug ik me er nu al weer op om morgenochtend met dakje open en in het zonnetje naar mijn werk te kunnen rijden . Net zoals ik me er eind van de dag weer op verheug op dezelfde manier huiswaarts te kunnen gaan. Liefst na de file, dan heb je nog eens de kans om de kick down in te trappen en al het overige verkeer het nakijken te geven, wow!!

Groetjes van een nog immer tot over haar oren op de SLK verliefde cabrio-fan.
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 26.06.2005 um 23:22 Uhr   
Hallo joke,

In elk geval ben ik erg blij dat je weer op het forum aktief bent,want ook zonder jou deskundig advies werd het toch wel stil hier.
Opnieuw welkom in ons midden.......

Ciao, Richard.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 30.06.2005 um 20:45 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 30.06.2005 um 21:26 Uhr ]

Uit nieuwgierigheid, wilde het nu EINDELIJK toch wel eens weten,.... net even in een Honda S2000 plaatsgenomen,... en wat schetste mijn verbazing,... dat zit als gegoten! Heerlijke stoeltjes en nog ruimte boven het hoofd en bij de knietjes ook! Troost was wel dat, al stond ie dus wel in de buurt (voor het eerst dat ik meemaak dat er een in de buurt te koop staat) dat de auto bepaald niet nieuw was. Nette prijs voor een S2000 maar dan ook bijna een ton gedraaid en van die vieze versleten matten en tapijt, je kent het wel,.. en roestige dingen OM de remschijven en wat krasjes op de bumper en 1 of 2 kleine putjes op achterscherm. Maargoed ik weet nu dus dat het fantastisch zit,... en wellicht, dat zoiets hierna nog leuk kan zijn,... al zijn we dan ongetwijfeld JAREN verder, als ie niet gejat wordt,... en is er inmiddels alweer een ander model op de markt of ik van gedachte veranderd. Nougoed, wat een topper blijft dat die Honda. Daar ligt mijn hartje dus ook wel een beetje bij

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 30.06.2005 um 22:49 Uhr   


groenteboer schrieb:

Uit nieuwgierigheid, wilde het nu EINDELIJK toch wel eens weten,.... net even in een Honda S2000 plaatsgenomen,... en wat schetste mijn verbazing,... dat zit als gegoten! Heerlijke stoeltjes en nog ruimte boven het hoofd en bij de knietjes ook!



Heb je er niet in gereden joh? Oooooh, wat een gemiste kans, ik ben even ver gekomen als jij, op de AutoRAI, maar ik zou er dolgraag ook eens in rijden! Ik heb er nog niet actief achteraan gezeten, maar het gaat wel gebeuren . Ja, zit lekker hè? Volgens mij zitten er Recaro-stoelen in.
Hij heeft een fantastische motor die er pas vanaf zesduizend toeren als een gek vandoor gaat en dan doortrekt tot 9000(!) toeren. Je kunt er dus gewoon met omaatje boodschappen mee doen, maar als je het gaspedaal echt intrapt voel je je een formule 1-coureur! Hij schijnt als een kart op de weg te liggen en allejezus veel grip te hebben ! Daarnaast is het ook een bloedmooie auto!

Oh ja.....zaterdag ga ik een stukje rijden in een Z4 3 liter. Nee nee, ik ga hem echt nog niet inruilen. Maar na een jaar of twee in één en dezelfde auto gereden te hebben gaat het meestal kriebelen en wil ik weer wat anders. Ik was begin deze week bij mijn MB-dealer voor een assyst-B en daar heb ik nog eens goed de R171 bekeken. Ik moet zeggen dat ik hem steeds mooier ga vinden.....

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 30.06.2005 um 22:59 Uhr   
Joke schrijft,

Oh ja.....zaterdag ga ik een stukje rijden in een Z4 3 liter. Nee nee, ik ga hem echt nog niet inruilen. Maar na een jaar of twee in één en dezelfde auto gereden te hebben gaat het meestal kriebelen en wil ik weer wat anders. Ik was begin deze week bij mijn MB-dealer voor een assyst-B en daar heb ik nog eens goed de R171 bekeken. Ik moet zeggen dat ik hem steeds mooier ga vinden.....

Groetjes,
Joke

Hallo Joke,

Neem van mij aan dat de begeerte groter is dan het bezit!!
Als je hem éénmaal hebt.....kijk je weer naar iets nieuws na verloop van tijd!
groetjes,

Richard.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 01.07.2005 um 09:16 Uhr   
Hoi Joke,

Inderdaad (nog) niet in gereden. Ik denk eerst eens babbelen en omdat het al aan het eind liep van de "koopavond" vd dealer en ook nog eens nat was, ... het is leuker/handiger om met droog weer een keer te karren dunkt mij. Ik vrees dat er dan el altijd zo;n verkoper mee zal gaan al riep Ard al dat bij de dealer de kans groter zou moeten zijn dat ze je er alleen op uit laten gaan. Maar met zo'n jonger figuur als ik waarschijnlijk minder snel, zullen ze denk ik minder snel vertrouwen. Misschien dat ik morgen bijvoorbeeld nog eens langshop en kijk of er een ritje uit te halen is.

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 01.07.2005 um 13:10 Uhr   


road-ster schrieb:

Als je hem éénmaal hebt.....kijk je weer naar iets nieuws na verloop van tijd!
groetjes,

Richard.



Twee jaar is toch een mooie tijd om je auto weer om te ruilen? Het leven is te kort om saaie auto's te rijden en er zijn teveel leuke auto's om het er bij één of twee te houden

Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 01.07.2005 um 13:16 Uhr   


groenteboer schrieb:

Ik vrees dat er dan wel altijd zo'n verkoper mee zal gaan al riep Ard al dat bij de dealer de kans groter zou moeten zijn dat ze je er alleen op uit laten gaan. Maar met zo'n jonger figuur als ik waarschijnlijk minder snel, zullen ze denk ik minder snel vertrouwen.



Advies Nils: neem je pa mee. Het mes snijdt aan twee kanten:
1. Dat komt op zo'n dealer zeer vertrouwenswekkend en serieus over ;
2. Er is dan geen ruimte meer over voor de dealer.

Vindt je pa ook vast wel leuk. Mannen blijven toch kinderen als ze een leuk speeltje hebben (vrouwen ook hoor )

Succes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 01.07.2005 um 13:47 Uhr   
Jawel, zat ik ook al te bedenken, met de 106 en 306 en SLK zat me pa er ook naast inderdaad, dan laten ze je wel "alleen" gaan. Ik kijk nog wel even hoe of wat ... we wonen ook nog eens niet bij elkaar om de hoek en hij ziet er, verwacht ik, ook weinig in te gaan proefrijden met een auto die ik toch niet ga kopen. Tjah...

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 01.07.2005 um 21:40 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:



road-ster schrieb:

Als je hem éénmaal hebt.....kijk je weer naar iets nieuws na verloop van tijd!
groetjes,

Richard.



Twee jaar is toch een mooie tijd om je auto weer om te ruilen? Het leven is te kort om saaie auto's te rijden en er zijn teveel leuke auto's om het er bij één of twee te houden

Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

Hallo Joke,

begrijp me niet verkeerd,maar de SLK is zeker géén saaie auto.........eerder een veelzijdige auto met flair!!
Maar het is je goed recht om bij de concurrentie te kijken,maar bedenk dat
je hem pas mist als je hem niet meer hebt.
Toi toi,

Richard

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1030
Mitglieder:    1
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.418.721

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm