| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Te laag koelmiddelniveau |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 24.11.2004 um 19:27 Uhr  
| Joke schijft;
> Ik kijk een paar keer per week in het koelwaterreservoir om het niveau te checken, maar dat zit na die ene keer bijvullen nog steeds helemaal vol!!
Kort nadat ik een assyst-B had laten uitvoeren bij m'n slk,ging m'n waarschuwingslampje oplichten bij een snelle rit op de A28.
Bij controle door de dealer werd geconstateerd een te laag peil en werd meteen verholpen met de mededeling het in de gaten te houden!
Hierna heeft het zich niet meer voorgedaan
Groeten,
Richard | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 17.12.2004 um 16:23 Uhr  
| Ha Richard,
Geen nieuws = goed nieuws . Ik check regelmatig het koelwater, maar dat blijft keurig zitten waar het hoort. Dus waar die halve liter destijds naar toe is verhuisd is mij een raadsel
Over een paar duizend kilometer moet hij z'n 30k-beurt hebben, dan laat ik ze wel even checken.
Au revoir,
Joke
--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
Beiträge: 250
User seit 20.07.2003
| Geschrieben am 24.12.2004 um 21:34 Uhr  
| Hallo Joke,
Misschien is dit wel een SLK probleempje dat het koelvloeistof lampje aan gaat!
Ik heb mijn SLK nieuw gekocht en de eerste keer dat ik op vakantie ging naar Andorra ging tijdens het rijden mijn lampje aan (kmst 1500).
Ben toen in Frankrijk naar een dealer geweest maar deze kon niets vinden. Bij thuiskomst direct gemeldt en er werdt een nieuw koelvloeistof reservoir besteld omdat de vlotter wel eens blijft hangen. Een hele tijd bleef het lampje uit. Na een paar maanden ging het lampje tijdens ritten weer spontaan branden. Weer gemeldt en men heeft toen alle sensoren vervangen.
Tijden de rit naar Bremen in oktober ging het lampje verroest weer branden. Gemeldt en er werdt een nieuw relais besteld.
Weer een tijd goed gegaan en rij ik een paar weken geleden naar Denemarken, ben Duitslands nog maar net in en..................ja hoor hij ging weer branden.
Ik denk dat ik het maar opgeef en het gewoon maar af en toe laat branden. Ik verlies trouwens geen koelvloeistof!
Hans | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Hans van Doorn Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :973 Mitglieder: 1 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|