Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 45
User seit 15.12.2005
| Geschrieben am 16.12.2005 um 16:00 Uhr  
| hey Groenteboer
Het lijkt me ook sterk dat door chiptuning zoveel meer vermogen is verkregen. Maar een slk200 compressor hou ik bij en die heeft 163pk's.
Trouwens heb ik ooit op de snelweg getest en ik reed 240km/h top en dit zonder moeite. Vraag ik me toch af wat ze dan allemaal eraan gedaan hebben.
Aanstaande dinsdag gaat hij naar de garage om nog eens te laten uitlezen.
Ikzelf weet niet welke chip erin zit, zou niet eens weten waar ik die moet zoeken. Hopelijk is het probleem dan opgelost. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Kimbo Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 16.12.2005 um 16:47 Uhr  
| Is er helemaal geen historie bij de Slk, waar onderhoud en van wie geweest.
Volgens mij is niet elke tuning goed voor de motor. Een vriend van mij heeft zijn BMW 330 laten tuning, na 1,5 jaar versnellingsbak eruit. Alleen door te chippen. Komt dan te veel vermogen op de automatische bak. Vaak kunnen motoren veel meer aan maar de versnellingsbak niet.
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 45
User seit 15.12.2005
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenobersekundaner
Beiträge: 326
User seit 01.02.2005
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 45
User seit 15.12.2005
| Geschrieben am 20.12.2005 um 18:03 Uhr  
| Kom net terug van de garage, terug laten uitlezen en gaf deze een andere error. Motorelektronik: injectoren ME. Hebben dan vanalle test doorlopen van de motor. Na deze test terug uitlezen en de errors waren verdwenen. Vreemd...
Testrit gedaan en auto ging niet meer in noodloop, maar was nog niet 100%. Maar prestaties waren wel al veel beter.
Waarschijnlijk zou het probleem liggen bij de injectoren, dus hebben een middel bij de benzine gedaan om te reinigen.
Ben benieuwd... Ik laat het nog weten.
Die lullo's rekenen me wel 25€ extra aan om ff de computer te gebruiken. Scoops...
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Kimbo Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 45
User seit 15.12.2005
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 45
User seit 15.12.2005
| Geschrieben am 30.12.2005 um 23:46 Uhr  
| Het probleem is al verminder, hij trekt al beter op enzp. Maar toch is het nog niet helemaal verholpen. Hij is nog 2 maal in noodloop gegaan toen ik alles gaf.
Het lijkt erop dat als ik boven de 5000rpm ga dat hij soms niet voldoende benzine krijgt. Ik denk dat de injectoren nog niet 100% in orde zijn, ik zal deze eens laten demonteren en zuiver maken en hopen dat het probleem dan verholpen is. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Kimbo Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 45
User seit 15.12.2005
| Geschrieben am 16.05.2006 um 15:34 Uhr  
| Sjonges toch niet normaal hoor met die bak. Als deze koud staat dan is het precies een wrak, geef ik gas dan wil hij precies niet vooruit gaan of gaat hij een beetje vooruit en krijgt hij precies ineens geen benzine meer ofzo en gaat hij zo goed als niet meer vooruit en schokkend vooruit. En dit is totdat de moter een paar minuten warm gedraaid is, dan is dat voorbij en rijdt hij vlot.
Maar boven de 5000rpm is het nog altijd een probleem.
Aan wat zou dit toch kunnen liggen??? HELP! | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Kimbo Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntertertianer
Beiträge: 156
User seit 25.05.2005
| Geschrieben am 16.05.2006 um 18:13 Uhr  
|
Kimbo schrieb:
Sjonges toch niet normaal hoor met die bak. Als deze koud staat dan is het precies een wrak, geef ik gas dan wil hij precies niet vooruit gaan of gaat hij een beetje vooruit en krijgt hij precies ineens geen benzine meer ofzo en gaat hij zo goed als niet meer vooruit en schokkend vooruit. En dit is totdat de moter een paar minuten warm gedraaid is, dan is dat voorbij en rijdt hij vlot.
Maar boven de 5000rpm is het nog altijd een probleem.
Aan wat zou dit toch kunnen liggen??? HELP!
hallo
ik zit nu met het zelfde probleem, we zijn er nu al twee dagen mee bezig.
de mijne gooit ook cilinder 1 en 2 uit, ter beveiliging van de katalisator, de computer gaf aan een te late ontsteking.
eerst bobine's en bougie's vervangen toen benzine filter en we zijn nu tot de conclusie gekomen dat de brandstof pomp harder is gaan lopen toen we er een tik op gaven. deze is nu besteld en komt er als het goed is morgen op.
ik hoop dat het daarmee is opgelost, moet vrijdag naar oostenrijk en als hij niet op tijd klaar is dan gaat dat niet door
groet,
gerben
--
http://www.gerbenzuur.uwstart.nl | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an mbslkfreak Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|