.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: De auto en zijn verhaal
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 15.11.2005 um 23:11 Uhr   
En dan nog een:
Een keer een paar leuke sprintacties gehad met een Elise, die niet weg kon lopen, hetgeen mij wat verbaasde. Hij steeds terugschakelen en enorme herrie dat het ding maakte... maar wegkomen ho maar.

Wel EEN mindere sportactie meegemaakt, een BMW 3-serie model begin/midden jaren 90 op de snelweg,... we reden 120 en ik kon al duidelijk opmaken uit zijn gedrag dat ie voor vol gas ging. Ik liet em voorbij en zat een auto voor hem,.. ik achter hem,... toen die auto voor hem opzij ging was de kans nagenoeg 100% dat hij vol gas zou gaan en ja hoor.
Ik zat in de 6 en dacht lekker laten zo en ook flink gas. Die van hem hoorde je terugschakelen denk ik,... ineens wat geluid uit de uitlaat... maar hij liep mooi wel weg! Bij 200 ben ik ermee gestopt en had ie al een aantal autolengtes gewonnen. Wellicht dat als ik terug was geschakeld naar 5 (of zelfs 4?) het gelijker op was gelopen. Wat de zijne was is mij niet duidelijk, stond nix op en ik herken ze niet aan details. Daarnaast zijn de meeste ook aardig verbouwd altijd. Maar ik zou denken dat het een M moet zijn geweest, of een gekietelde 328, die na de M het snelste was van dat model. Maar dan is het wat wonderlijk dat ie zo wegliep, want die zou niet sneller moeten zijn dan de 230K ...

Later was ik er denk ik weer voorbij ergens ofzo want toen ik bij het stoplicht stond reed hij ineens voorbij, toeterde even en stak zijn hand op. Opzich ook wel grappig, ondanks het "verlies"

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 15.11.2005 um 23:18 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 15.11.2005 um 23:27 Uhr ]

Er schiet me nog een verhaal te binnen......
Op weg naar de kust op een mooie zonnige dag reed ik met m'n SLK
op de A28 en had net een auto ingehaald toen ik een zilveren SL ontwaarde in m'n binnenspiegel! Ik liet me passeren en op dat moment dat hij naast me bleef rijden keek ik opzij en zag een blonde vrouw met Mercedes-pet op me breedlachend aankijken......crisis ik had sjans!!
Helaas zat er een kerel naast die toen ik de achtervolging inzette gas gaf en ja toen ik zag staan SL55-AMG die in een oogwenk uit het zicht verdween.
Bij een snelheid van meer dan 200 km/u liep ik in omdat hij werd opgehouden door verkeer en met een big smile in z'n binnenspiegel gaf hij wederom gas en sloeg af richting Apeldoorn.
Tja het leven kan hard zijn.......

Groeten,

Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 15.11.2005 um 23:30 Uhr   
Stond naast een Subaru Impreza voor het stoplicht. Trok er moeiteloos honderd meter ruimte tussen. Toen hij bij het volgende stoplicht weer naast me kwam staan heb ik hem gevraagd of de handrem er nog op stond.
"Dacht ik een snelle auto te hebben"zei hij . Wel sportief.

Zelfde met een 911 Carrera. Alleen stopte ik bij het volgende stoplicht. Hij reed uit pure frustratie met ongeveer 120 door rood. Maar ik wist iets wat hij niet wist. Hij kreeg een fotofinish.

--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 15.11.2005 um 23:33 Uhr   
Mijn eerste Cabrio was een Kever cabriolet, ook mijn eerste miskoop. Kan je ook zien dat liefde blinde is. Een prachtige metalic grijze Kever Cabrio stond te koop bij een "handelaar" Heel jofiaal was de eigenaar/verkoper Een stevige proefrit was geen probleem, alle keuringen toegestaan. Ik wilde hem graag hebben en betaalde FL. 1.000,-- handgeld zou mijn huidige auto inruilen. Nam de Kever alvast mee, geen probleem. Vol trots kwam ik de straat in rijden. Hij glom als nieuw. Ik wilde de achterbank eruit halen om deze goed te reinigen. Toen een buurman vroeg wat er op de grond lag, ROEST!!. Paniek roest. Toen gingen mijn ogen ineens open, te laat natuurlijk Binnen de wielkuipen was volop gelast. Dat zie je pas als je ogen open gaan en de verliefdheid weg is. Met veel moeite is de transactie hersteld. Een flinke domper. Later heb ik nog een Kever Cabriolet uit California geïmporteerd daar heb ik veel plezier van gehad. Wel spannend zo'n auto importeren.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 15.11.2005 um 23:42 Uhr   
Een buurman van mij had een Audi gekocht (lang geleden) Hij was er helemaal vol van maar vroeger waren Audi's niet mijn "ding". In elk geval ik moest en zou een stuk meerijden. Zo gezegd zo gedaan. Het was mooi weer dus het schuifdak ging open en hij stak de weg op. Daarna moest hij achteruit de doodlopende straat uit. En dat moest natuurlijk hard, ook al was het achteruit. Op dat moment kregen we beiden ongeveer een emmer water in ons nek. Het schuifdak had gelekt en het stond binnen vol met water. Doornat stapte ik uit de auto......

--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 15.11.2005 um 23:50 Uhr   
Voorsprong door techniek, nu is het wat geoptimaliseerd en het het Airco!

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 16.11.2005 um 00:00 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von hermanslk32amg am 16.11.2005 um 00:06 Uhr ]

Nog één leuke anekdote: Ik had toen ik net 18 was een voor die tijd nogal grote vierdeurs auto (Opel Commodore) Handig zo'n auto als je uitging en je deed een vriendinnetje op. In elk geval, één van die avonden was het dus zo ver en we zouden wel een donker hoekje zoeken ergens. Dat was nogal moeilijk maar op een gegeven moment zagen we een onverlicht grasveldje. Dan daar maar, vonden we. Ik reed het veld op maar voordat ik bij het eind was stopte de auto vanzelf doordat de bodemplaat de grond raakte. Je kan dan wel voorstellen waar mijn wielen waren! . Zo vast als een huis. Dus dan maar proberen iets onder de wielen te leggen om er uit te komen. Maar wat? Dan maar in godsnaam mijn oude automatten. Toen ik gas gaf verdwenen ze spontaan in de grond, maar de auto verroerde zich niet.
Teneinde raad zijn we maar het huis van mijn ouders gelopen, want daar woonde ik nog. Daar aangekomen kwam ik met een vreemd meisje binnen en ja waar was mijn auto toch? Vast in de blubber op een veldje? Je kan je niet voorstellen hoe hard ze gelachen hebben.


--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 16.11.2005 um 00:02 Uhr   
Een vriend van mij had net zijn sleurhut opgehaald we reden met zijn BMW 530D (met chipje) op een tweebaansweg bij de stoplichten gaat deze over in 1 baan Hij gaat links van een Ford Mondeo staan. Bij de lichten groen geeft de Mondeo vol gas, Oh nee he die wil voopiepen. Met vol vermogen trekt de BMW met flinke sleurhut erachter de Mondeo volledig voorbij. Dat zijn leuke momenten als je bij het volgende stoplicht weer naast elkaar staat en de Mondeo man recht uit blijft kijken en een volgende poging niet meer in zijn hoofd haalt

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 16.11.2005 um 18:13 Uhr   
En toch is dat wat flauw en vervelend want je weet zelf, achter een sleurhut zitten is nou niet echt fantastisch, je ziet geen reet meer. Sowieso al die hoge rommel op de weg moet maar verboden worden ergens anders te rijden dan op de rechterbaan, en omhoog met die belastingen voor vieze stinkdiesels en hoge troep.
Dus liever ervoor dan erachter, dus vind je het gek dat hij even wat meer gas gaf om ervoor proberen te komen om te voorkomen dat ie de rest van die weg achter die sleurhut moet blijven zitten?!? Zou ik ook doen, dan is het uitermate irritant als diegene dan dat gaat zitten proberen te voorkomen en ervoor zorgt dat jij bij invoegen in de ankers mag en je vervolgens de hele weg het zicht op het wegdek ontnomen wordt.

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 16.11.2005 um 23:23 Uhr   
De humor is natuurlijk dat je met een grote sleurhut achter de auto je compleet een enkele personen auto zoek rij. Is ook een maf gezicht.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :644
Mitglieder:    1
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.513.634

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Seit einem Jahr gibt es das Deutschland-Ticket. Hast Du eines?

Ja
Nein, ich habe es nicht mehr
Nein, habe ich nicht und nicht probiert

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm