Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 8
User seit 28.07.2013
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntertertianer
Beiträge: 186
User seit 26.07.2008
| Geschrieben am 28.07.2013 um 21:46 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von peter230SLK am 28.07.2013 um 21:48 Uhr ]
Waarschijnlijk de PSE pomp, zit rechtsachter in de kofferbak,
op het diepste punt !
Deze kan vol water lopen door slechte/verstopte afwatering links/rechts naast de achterruit of via defect rubber van het remlicht.
Dit is een van de meest voorkomende SLK problemen !
Haal de pomp er voorzichtig uit en kijk of er water IN staat,
misschien heb je nog geluk als je hem laat drogen.
Heb zelf dit probleem gehad, ga op zoek naar een gebruikte PSE pomp.
Nieuw een dure aangelegenheid
http://www.mbslk.de/modules.php?&name=Forums&file=viewtopic&topic=75178&forum=14
--
SLK 230 automaat, '98, brillantzilver metallic,
"16 zomer + wintervelgen, zwart leer+verwarming , lekker orginele auto. 153500km.
Tourtip: de Bollenstreek | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peter230SLK Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 8
User seit 28.07.2013
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenunterprimaner
Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
| Geschrieben am 29.07.2013 um 08:20 Uhr  
| Hallo Gerard en Brigitte, welkom op het forum en veel plezier met jullie SLK , alleszins geen goed begin zo te lezen. Nog een mogelijke oplossing voor jullie probleem algemeen. Batterij 5minuten afkoppelen en dan terug aansluiten, dan doe je een algemene reset. Je moet dan wel je radiocode terug coderen en ook je stuur volledig naar links en rechts draaien om sensoren terug te activeren. Hopelijk helpt dit !
Mvg,
Marc | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an rietje Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| Geschrieben am 29.07.2013 um 17:11 Uhr  
| Hmm vrees toch de PSE pomp weer.
Is er een nieuwe in gegaan?
Zou toch controleren of er geen waterschade is.
Als de gootjes achter dichtzitten is de nieuwe zo weer stuk.
Veel slk bezitters hebben niet door dat de achterste goten verstopt zitten.
Je kunt dit testen/controleren door water links en rechts in de kofferbak rand te laten lopen. Links en rechts zitten 2 zwarte roosters.
Als het goed is moet het water eronder de bumper weer uitkomen.
Zoniet kun je ze ontstoppen met een kompressor en een lange slang er in te stoppen.
--
R170 SLK 230 kompressor automaat | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an bofkont Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntertertianer
Beiträge: 186
User seit 26.07.2008
| Geschrieben am 29.07.2013 um 18:18 Uhr  
| Had zelf een keer de goot en de rubbers schoon gemaakt.
De rubber passen heel precies, te precies.
Helaas hierdoor lekkage gehad, nu de rubber gemonteerd i.c.m. kit.
nu geen problemen meer.
Ben toch bang voor de PSE-pomp.
Maar als de dealer het toen verholpen heeft , i.c.m. rubber vervangen zou
ik toch de rekening bij hun neerleggen. Normaal mag je ervan uit gaan dat je (1 jaar) garantie hebt op reparaties.
Succes ermee....
--
SLK 230 automaat, '98, brillantzilver metallic,
"16 zomer + wintervelgen, zwart leer+verwarming , lekker orginele auto. 153500km.
Tourtip: de Bollenstreek | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peter230SLK Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 8
User seit 28.07.2013
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 8
User seit 28.07.2013
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 8
User seit 28.07.2013
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 8
User seit 28.07.2013
| |
|