.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Rekeningrijden
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 114
User seit 23.01.2006
 Geschrieben am 22.11.2009 um 14:11 Uhr   
Hallo mede SLK-bezitters,

Ondanks dat ik er prive hoogst waarschijnlijk op vooruit zou gaan zie ik de plannen van de overheid mbt Rekeningrijden absoluut niet zitten; daarom wil ik jullie graag wijzen op deze site:

http://www.kilometerheffingnoway.nl/

Mijn redenen:
- Overheid wil neutraal overstappen maar er dient wel 4 miljard geinvesteerd te worden (rara waar die dan vandaan gaan komen)
- Provinciale opcenten worden toch doorberekend als belasting voor alle mensen. Dus ook mensen zonder auto zullen hiervoor moeten betalen.
- Prijzen bij invoer geven geen garantie voor in de toekomst; bij toekomstige staatstekorten zal de km prijs fors opgevoerd gaan worden.
- Privacy zal hoe dan ook geschonden worden. (misschien niet bij invoer maar later wordt dit "opgerekt" en zal het wel voor diverse opsporingsactiviteiten gebruikt gaan worden.
- Het fileprobleem zal mi niet opgelost worden maar je betaalt wel extra als je in de file staat.
- Techniek zal problemen krijgen en geen enkele autoliefhebber zal het fijn vinden dat er een ontsierend kastje in zijn auto komt en dat er in de originele bekabeling aanpassingen gemaakt worden.
- Uit diverse berekeningen blijkt dat het doel (milieu ontlasting en grootste vervuiler betaalt het meest) absoluut niet gehaald gaat worden.

Dus gebruik de link en verspreid deze onder je realtie's/vrienden/kennissen.

Bedankt!

Groeten,

Joost



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jove    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   jooroo

Schreiberlevel:
Forenquintaner
Forenquintaner
Beiträge: 76
User seit 31.07.2009
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.11.2009 um 14:51 Uhr   
Done.

Gr. J&M

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jooroo    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   jooroo

Schreiberlevel:
Forenquintaner
Forenquintaner
Beiträge: 76
User seit 31.07.2009
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.11.2009 um 14:59 Uhr   
jove,
Dat rekeningrijden geldt dat alleen voor personenauto's of ook voor motoren?


Gr.J&M

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jooroo    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.11.2009 um 19:28 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von peterSlk am 22.11.2009 um 19:30 Uhr ]

Done!
Zat vanmorgen de telegraaf te lezen, heb gelijk ingevoerd, daar stond het ook in.

Ze zijn helemaal kinds hier in Nederland! Man krijgt boete hij heeft een inbreker geslagen!!
Als ik wat jatte vroeger had ik ook een flink pak op m'n lazer gekregen van m'n vader!
veel intressanter zou in de krant te lezen zijn, hoe groot die blauwe plek op zijn been was!!

2 paginaatjes verder, een meisje door buitenlander twee keer expres over haar hoofd gereden. Hij was ook nog illegaal in Nederland.
Hij is nog illegaal maar hier weer vrijgelaten!

Bij een vriend van ons wordt een boormachine uit de zaak gestolen maar ze volgen de dader, hij was lopend. op slot werd ie moe en zegt wat mot je nu joh?
Boor was ergens in de bosjes gegooid, en de jongens van de zaak brengen hem op het politie bureau. Die gozer was nog eerder vrij als de jongens, want die moesten alle shit papieren invullen. De boor was pleite die had ie natuurlijk opgehaald!! politie doet alleen jagen op jongens als Philip, die geven gewoon geen richting aan!!! Ook niet te geloven toch!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.11.2009 um 19:33 Uhr   


jooroo schrieb:
jove,
Dat rekeningrijden geldt dat alleen voor personenauto's of ook voor motoren?


Gr.J&M



Nee Joost en ook niet voor Jeep Cherooky's, want die betalen al zoveel
Die worden ontzien

--
SLK320- 6Cilinder Automaat, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting en dakloos!


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.11.2009 um 20:55 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 22.11.2009 um 20:57 Uhr ]

Ik wordt helemaal sc@&%$()k van de huidige situatie in dit land.
Kamer vragen over de mijter van Sinterklaas in Amsterdam, wel of geen kruis, i.v.m. de mede-Nederlanders. Kunnen we de Kerstbomen en Paashazen ook maar beter afschaffen en Kerst overslaan.

Een vriend wordt s'avonds 22.00 uur op een uitgestorven weg, staande gehouden. Ze volgden hem al van Spijkenisse tot Rozenburg. Hij reed na een lange dag werken naar huis, 118 km i.p.v. 100 km. Heeft zeker een 20 minuten in beslag genomen, exclusief volgtijd, de agenten moesten een en ander natrekken in hun auto. Intussen gebeuren er diversen inbraken en andere misdrijven. Maar 18 km te hard op een verlaten rijksweg is misdadig.

Vrijdag avond had ik een etentje met collega's in Delft, netjes de parkeer meter gevuld, helaas max 1 uur mogelijk voor € 2.40. Dus elk uur bijvullen. Helaas hadden we het gezellig, komen 6 minuten over tijd bij de parkeermeter na deze al voor twee keer volledig gevuld te hebben, dus ook twee betaal bonnetjes op het dashboard.
Alle drie de auto's € 50,-- bekeuring. Een discussie met de nog rondlopende parkeerwachters liep op niets uit, we hadden al voor die avond € 4,80 betaald maar om dan daarna 6 minuten te laat te komen is een misdrijf.
Delft heeft veel grachten, om dan de andere dag in de krant te lezen dat er 3 ja, 3 liepen er bij elkaar, parkeerwachters in de gracht te vinden gaat net iets te ver, nou ja, je wil het risico niet lopen om gepakt te worden

Zaterdagochtend breng ik mijn dochter om 6.20 uur (ff zwaar na de avond ervoor lekker gegeten te hebben met collega's) naar de Metro in Spijkenisse, we waren wat laat, tja, met 57 km rijd ik langs een, denk ik flitspaal, FLITS!!, Heel Nederland ligt nog op 1 oor, geen kip, hond of wat dan ook op de weg.

Dit weekeinde met de vrijdagavond erbij kost dus weer alles.

Maar wel lekker open gereden, gisteren en vanmiddag, perfect weer, goede temperaturen, helemaal lekker



Ga Frans leren, koop een oude boerderij in Frankrijk en ga geiten fokken. Waarom geiten, weet ik niet, kunnen ook schapen zijn.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://philipgroenendijk.nl

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   jooroo

Schreiberlevel:
Forenquintaner
Forenquintaner
Beiträge: 76
User seit 31.07.2009
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.11.2009 um 22:48 Uhr   
Ja Philip,
Bij onze buren vieren ze feest dat de muur weg is en hier worden de muren steeds hoger.

Het heeft even geduurd maar deze 2 kunnen het nu hardstikke goed met elkaar vinden. (kacheltje en radiotje aan)
Gr J&M

   

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jooroo    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 23.11.2009 um 13:05 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von peterSlk am 23.11.2009 um 13:10 Uhr ]



Philip schrieb:

Ik wordt helemaal sc@&%$()k van de huidige situatie in dit land.
Kamer vragen over de mijter van Sinterklaas in Amsterdam, wel of geen kruis, i.v.m. de mede-Nederlanders. Kunnen we de Kerstbomen en Paashazen ook maar beter afschaffen en Kerst overslaan.

Een vriend wordt s'avonds 22.00 uur op een uitgestorven weg, staande gehouden. Ze volgden hem al van Spijkenisse tot Rozenburg. Hij reed na een lange dag werken naar huis, 118 km i.p.v. 100 km. Heeft zeker een 20 minuten in beslag genomen, exclusief volgtijd, de agenten moesten een en ander natrekken in hun auto. Intussen gebeuren er diversen inbraken en andere misdrijven. Maar 18 km te hard op een verlaten rijksweg is misdadig.

Vrijdag avond had ik een etentje met collega's in Delft, netjes de parkeer meter gevuld, helaas max 1 uur mogelijk voor € 2.40. Dus elk uur bijvullen. Helaas hadden we het gezellig, komen 6 minuten over tijd bij de parkeermeter na deze al voor twee keer volledig gevuld te hebben, dus ook twee betaal bonnetjes op het dashboard.
Alle drie de auto's € 50,-- bekeuring. Een discussie met de nog rondlopende parkeerwachters liep op niets uit, we hadden al voor die avond € 4,80 betaald maar om dan daarna 6 minuten te laat te komen is een misdrijf.
Delft heeft veel grachten, om dan de andere dag in de krant te lezen dat er 3 ja, 3 liepen er bij elkaar, parkeerwachters in de gracht te vinden gaat net iets te ver, nou ja, je wil het risico niet lopen om gepakt te worden

Zaterdagochtend breng ik mijn dochter om 6.20 uur (ff zwaar na de avond ervoor lekker gegeten te hebben met collega's) naar de Metro in Spijkenisse, we waren wat laat, tja, met 57 km rijd ik langs een, denk ik flitspaal, FLITS!!, Heel Nederland ligt nog op 1 oor, geen kip, hond of wat dan ook op de weg.

Dit weekeinde met de vrijdagavond erbij kost dus weer alles.

Maar wel lekker open gereden, gisteren en vanmiddag, perfect weer, goede temperaturen, helemaal lekker



Ga Frans leren, koop een oude boerderij in Frankrijk en ga geiten fokken. Waarom geiten, weet ik niet, kunnen ook schapen zijn.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://philipgroenendijk.nl




Als ik jou was zou ik maar geen geiten gaan houden Philip dan ga je leren vloeken hoor die beesten zijn nog eigenwijzer als een agent
Je moet Alpeka's nemen dat zijn leuke beesten, een vriend van ons heeft er een stel lopen in een weitje. Ze lijken een beetje op een lama maar ze spuugen alleen niet naar je, da's wel zo prettig
En kan je na een jaartje ook een trui voor je meisje breien van de wol, maak je ook nog eens een goede beurt

http://www.youtube.com/watch?v=1FmiICI9-u4
--
SLK320- 6Cilinder Automaat, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting en dakloos!


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   galand

Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 121
User seit 22.06.2008
 Geschrieben am 25.11.2009 um 12:46 Uhr   
Hoi,
Als ze die heffing dan toch zo nodig willen doorzetten dan hadden ze dat beter in de brandstofprijs kunnen stoppen, heb je ook die electronische aanpassing(en) in je auto en op de weg niet nodig, ik neem aan dat we dat straks zelf moeten ophoesten.
De nodige controle ambtenaren heb je dan ook niet nodig.
En je pakt er meteen alle buitenlandse bezoekers die kunnen dan ook lekker mee betalen.
Ik herinner mij van vroeger dat Duitsland dit allang in de brandstof heeft (had?) Voor zo ver ik het nog weet was dat in ieder geval op de diesel.
Bert


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an galand    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Blitzen Benz

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 902
User seit 15.11.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 25.11.2009 um 20:29 Uhr   
Rekeningrijden? Afschaffen voordat het wordt ingevoerd! Er wordt nu al geopperd om het gps-kastje ook te gebruiken om 'bepaalde' verkeersovertredingen te kunnen vervolgen. Kunnen we nog een paar fijne prenten tegemoet zien! En die gladde praatjesmaker Eurlings vertrouw ik voor geen cent.

Groeten Peter (je weet wel, die snelheidsmaniak)

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Blitzen Benz    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1155
Mitglieder:    7
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.276.037

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Bist Du bereit, für mehr Tierwohl auch mehr Geld beim Fleischkauf auszugeben?

Ja
Nein, ich esse oder kaufe kein Fleisch
Nein, andere Gründe

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm